Publikacje w pracach zbiorowych

„Teatr, jakiego nie ma.” w „50 spotkani na 50-lecie UG”, red. Jerzy P. Gwizdała, 447-494, Gdańsk: Uniwersytet Gdański, 2019.

„Defending Peter Brook and His Brief Definition of Theatre.” w „Pod pretekstem słów. Księga jubileuszowa dla Profesora Wojciecha Kubińskiego, red. Paula Gorszczyńska i Wioleta Karwacka, 177-199, Gdańsk: Części Proste, 2016.

„Players and the Playing Business” w „The Cambridge Guide to the Worlds of Shakespeare”, red. Bruce R. Smith i Katherine Rowe, 83-88, Nowy Jork: Cambridge University Press, 2016.

„Posłowie, czyli Przeprowadzka.” w „Planeta Szekspir. Druga dekada Festiwalu Szekspirowskiego w Gdańsku 2007-2016”, red. Barbara Świąder-Puchowska, 295-296, Gdańsk: Gdański Teatr Szekspirowski i Fundacja Theatrum Gedanense, 2016.

„Induction: What Do We Need Shakespeare For?” w „AnAtomizing Theatre”, red. Jerzy Limon and Agnieszka Żukowska, 7-13. Gdańsk: słowo/obraz terytoria i Fundacja Theatrum Gedanense, 2014.

„Teatr to wielkie wyzwanie.” W „Teatr Dwóch Czasów Gdański Teatr Szekspirowski (1635-2014)”, red. Agata Grzybowska, 17-21. Gdańsk: Gdański Teatr Szekspirowski, 2014.

„The Wooster Group.” w „Hamlet-Handbuch: Stoffe, Aneignungen, Deutungen“, red. Peter W. Marx, 218-221, Stuttgart: J. B. Metzler, 2014.

„Time in Theatre.” w „Performance Studies: Key Words, Concepts and Theorie“s, red. Bryan Reynolds, 215-226, London: Palgrave, 2014.

„1611: A Remarkable Year for Gdańsk and Its Theatre.” w „Johannes Hevelius and His Gdańsk“, red. Marian Turek, 211-12,. Gdańsk: Gdańskie Towarzystwo Naukowe, 2013.

[z Agnieszką Żukowską] „Staging the Royal Blend: Time Structures in George Chapman’s Memorable Masque.” W „The Palatine Wedding of 1613: Protestant Alliance and Court Festival“, red. Sara Smart i Mara R. Wade, 319-338, Wiesbaden: Harrassowitz, 2013.

„The Face as a Stage: Roberto Bacci’s Hamlet.” w „Szekspiromania. Księga dedykowana pamięci Andrzeja Żurowskiego”, red. Anna Cetera, 192-206, Warsawa: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2013.

„Hamlet dwóch czasów.” w „Hamlet dwóch czasów 1602-2012”, red. Maria Gostyńska i Anna Ratkiewicz-Syrek, 21-72, Gdańsk: Gdański Teatr Szekspirowski i Fundacja Theatrum Gedanense, 2012.

„Teatr jak żaden inny („Nonesuch Theatre”).” w „Hamlet dwóch czasów 1602-2012”, red. Maria Gostyńska i Anna Ratkiewicz- Syrek, 107-123.,Gdańsk: Gdański Teatr Szekspirowski i Fundacja Theatrum Gedanense, 2012.

This error message is only visible to WordPress admins

Error: No feed found.

Please go to the Instagram Feed settings page to create a feed.